مديرکل حراست بانک دي منصوب شد




دکتر برات کريمي، مديرعامل بانک دي با صدور حکمي، حمدالله محمدي را به عنوان مديرکل حراست اين بانک منصوب کرد. به گزارش روابط عمومي بانک دي، در مراسمي که با حضور دکتر برات کريمي، مديرعامل بانک دي، دکترعلي زينبي، رييس مرکز حراست بنياد شهيد و امور ايثارگران، مرتضي صادقي، معاون حفاظت فيزيکي مرکز حراست بنياد، سعيد پورطولابي، معاون حراست بانک مرکزي،اعضاي هيئت مديره، معاونين و مديران بانک دي برگزار شد، حمدالله محمدي به عنوان مديرکل حراست بانک دي معرفي شد. بر اساس اين گزارش، کريمي در اين مراسم ضمن معرفي حمدالله محمدي به عنوان مديرکل حراست بانک دي سوابق و تجارب ايشان را ارزنده و راهگشا براي بانک دي دانست و گفت: در آغاز فعاليت هيئت مديره در بانک دي با مشکلات عديده اي مواجه بوديم که با لطف خداوند و به کار گيري نيروهاي متخصص و صاحب تجربه موفق شديم در مدت زمان کوتاهي نتايج قابل قبولي را براي بانک رقم بزنيم و فرصت همکاري با آقاي محمدي موجب آرامش خاطر بيشتري براي مجموعه بانک دي خواهد بود. مديرعامل بانک دي در اين مراسم با اشاره به موفقيت ها و دستاوردهاي بانک دي گفت: همکاران بانک دي به صورت شبانه روزي در تلاش هستند تا با ارائه خدمات ارزنده به جامعه هدف و ايجاد تنوع در سبد محصولات، بانک را به جايگاه شايسته آن رسانده و زمينه رضايت هر چه بيشتر سهامداران و ذينفعان را فراهم آوريم. کريمي ضمن قدرداني از حمايت هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران از بانک دي، حضور مهندس سعيد اوحدي را در مجموعه بنياد براي بانک مغتنم دانست و ابراز اميدواري کرد بانک دي بتواند با تداوم حمايت ها و تلاش مضاعف کارکنان جوان و با انگيزه، رسالت خود را در خدمت رساني هر چه مطلوب تر به خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ ايثارگري به انجام برساند. مديرعامل بانک دي، دارايي هاي ارزشمند بانک، سهامداران و جامعه هدف، چابکي و سرمايه انساني جوان و پويا را امتيازات منحصر به فرد بانک دي دانست و گفت: يقين دارم با بهره گيري مناسب از ظرفيت ها و فرصت هاي بانک ارزش آفرين دي مي توان به آينده روشن اين بانک اميدوار بود و تمام تلاش کارکنان اين بانک برداشتن گام هاي موثر در راستاي اهداف بنياد شهيد و امور ايثارگران است. در ادامه اين جلسه علي زينبي، رييس مرکز حراست بنياد شهيد و امور ايثارگران ايجاد امنيت رواني براي کارکنان را مهم ترين عامل در افزايش ميزان بهره وري و رضايت مشتريان دانست و گفت: نقش حراست، صيانت از همکاران است و بايد با برخوردي رئوف و دوستانه زمينه آرامش رواني همکاران را فراهم آورد و براي حل مشکلات آنان اقدام کرد تا همکاران بتوانند با انتقال اين آرامش به مشتريان زمينه تکريم هر چه بيشتر آنان را ايجاد کنند. زينبي با تاکيد بر استفاده از ابزارهاي نظارتي دقيق براي جلوگيري از بروز مشکلات گفت: تسلط به شيوه هاي بازاريابي و ارتباط موثر با مشتريان و اعمال صحيح بهداشت اعتباري و کار تيمي منسجم زمينه موفقيت هر چه بيشتر بانک را فراهم مي آورد. در ادامه اين مراسم، سعيد پورطولابي، معاون حراست بانک مرکزي نيز با اشاره به ضرورت نهادهاي نظارتي و نظارت بر نحوه عملکرد کارکنان يک سازمان گفت: اگر نظارت کافي بر عملکرد همکاران وجود داشته باشد، کارکنان با ارامش بيشتري به فعاليت ادامه خواهند داد و جلوي بروز تخلف از سوي همکاراني که خداي ناکرده زمينه انجام تخلفات را دارند نيز گرفته مي شود و ميزان تخلفات در يک سازمان به حداقل ممکن مي رسد. حمدالله محمدي، مديرکل حراست بانک دي نيز ضمن قدرداني از حسن اعتماد مديرعامل و اعضاي هيئت مديره، فرصت همکاري با بانک دي را مغتنم دانست و گفت: اميدوارم با اقدامات و تحولاتي که در اين حوزه ايجاد مي کنم بتوانم پاسخگوي اين اعتماد باشم و گام موثري در مسير تحقق اهداف و صيانت از بانک ارزش آفرين دي بردارم. محمدي با بيان اين که حراست، وظايف خطيري را بر عهده دارد گفت: هنر حراست، شناسايي زمينه انحرافات و جلوگيري از بروز آن است و بايد بتواند با صيانت از همکاران، آرامش را در بانک ايجاد کند و مانند مشاوري امين و بازويي قدرتمند، مديران بانک را ياري رساند.



تاریخ خبر : 1399/05/12 11:00