لیست اخبار صفحه :3
افتتاح 400 باجه میز خدمت بانک دی در سراسر کشور
مدیر اداری پشتیبانی تجارت الکترونیک دی در گفتگو با روابط عمومی مطرح کرد

افتتاح 400 باجه میز خدمت بانک دی در سراسر کشور

شرکت تجارت الکترونیک دی از سال ۱۳۸۹ تاسیس و به‌عنوان بازوی اجرایی بخش فناوری اطلاعات بانک دی نقشی راهبردی در ارائه خدمات پرداخت داشته است. این شرکت با به‌کارگیری استانداردهای به‌روز علاوه بر توسعه فناوری اطلاعات بخش نرم افزاری ، در بخش فنی و سخت افزاری و مهندسی در زمینه ساخت و تجهیز توانسته نقشی اساسی در پروژه عظیم "میزهای خدمت بانک دی" ایفا نماید. در گفتگو با تیمور جلیلی، مدیر اداری شرکت پشتیبانی تجارت الکترونیک دی به روند ساخت این باجه ها و برنامه‌های آتی در پروژه میز های خدمت پرداختیم.

مسابقه کتابخوانی شرکت تجارت الکترونیک دی
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

مسابقه کتابخوانی شرکت تجارت الکترونیک دی

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک دی، این شرکت در نظر دارد به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و به منظور ارتقاء روحیه مطالعه در همکاران گرامی، مسابقه ای با رویکرد معرفی کتاب را از تاریخ 29 آبان به مدت یک هفته برگزار نماید.

واحد های میز خدمت شهرهای بابلسر و فریدون کنار افتتاح گردید
با حضور مدیرعامل بانک دی و مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک دی

واحد های میز خدمت شهرهای بابلسر و فریدون کنار افتتاح گردید

به گزارش روابط‌ عمومی تجارت الکترونیک دی، در این مراسم برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، از زحمات و تلاش های شبانه روزی شرکت تجارت الکترونیک دی که موجب تسریع در روند افتتاح این پروژه بزرگ شد تشکر و قدردانی کرد.